pengikut kuu :')

Friday 21 January 2011

sabtu marii

ehem ehem .. hary nie ak tak g skula pun ,, haha janjy gan dak dak kelas aku datang skola tapy tak dtg pun ,, sorry semue (jgn mara )hee <3 tapee die tak mara lha kot ,, haha ,, huhh ! bangun dalam kol 10 lbh haha ,, (ap punye anak dare lha bangun late ,, )bangun tidoo ,, tak mandy lgy lha mls nak mandy awal , haha time nak merayap jeh mandy awal (ape pun tak leh lha ko nie yanna )dah mkn semue , aku kemas bilik , sambil bedekah-2 dengan (dilaa fame )gilee punye budak haha ,, dah siap kemas bilik ,, sapu ruang tamu pulak hee biase lha ( yanna dayana kan budak rajin ) hee welll !! dah kemas semue aku duduk makan roti bakar and tengok tb nyah >< busann nokk !!heee tapeee ,, lepas tu aku tunggu jeh papa tutup lappy , and tunggu giliran aku pulak online hee akhir nye aku dpt online haha ,, oke lha nokk penat lha tuliss hee :') wewitt

No comments:

Post a Comment